۱۸ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۵۰

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز:

بازیکن جدیدی به تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پیوست

بازیکن جدیدی به تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پیوست

اهواز- مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز گفت: رشید قلی پور با قراردادی دو ساله به جمع بازیکنان تیم فوتسال باشگاه اضافه شد.

سید سالار محمدنیا ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: رشید قلی پور بیش از این سابقه بازی در تیم فوتسال باشگاه را داشته است. با وی به توافق دست یافتیم و این بازیکن با قراردادی به مدت دو فصل به جمع بازیکنان تیم اضافه شد.

وی از جدایی شهاب طالبی از تیم فوتسال ملی حفاری اهواز خبر داد افزود: این بازیکن برای گذراندن خدمت سربازی خود به تیم فوتسال مقاومت البرز منتقل شد و ما به جای طالبی به دنبال جذب یک مهاجم هستیم که با به خدمت جانشین طالبی لیست تیم برای فصل بعد تکمیل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز ادامه داد: مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال فردا به میزبانی باشگاه مس سونگون در شهر تبریز برگزار می‌شود که در این جلسه زمان قطعی شروع رقابت‌ها مشخص می‌شود.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز در خصوص احتمال حضور فرهاد توکلی در تیم فوتسال این باشگاه نیز گفت: این بازیکن هم اکنون در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور کویت حضور دارد و امکان آمدنش به تیم ما منتفی است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پیش این موفق شده سعید ترابیده، فارس ضیاغم، فرهاد کلاه کج، وحید کاظمی، محمد صفری و حسین فیهمی را به خدمت بگیرد.

همچنین هومن یعقوبی، سینا ممبینی و شایان بنادری، سعید ممبینی، امید خانی، مرتضی طاهر پور، امید رستمی و محمد ربی هاوی قرارداد خود را با تیم فوتسال ملی حفاری برای یک فصل دیگر تمدید کردند.

مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم و در قالب دو گروه هفت تیمی به صورت مجتمع برگزار می‌شود.

کد خبر 5018951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha